announcement

Selamat Datang kepada semua pengunjung daiejering.blogspot

Sunday 25 March 2012

Port Dickson..Hehehe

Assalamualaikum......

Akhirnya sampai jugak ana ke Port Dickson.. Best jugak disini. Tenang, aman...Ana datang sini sebab ada Family Day dengan saudara sepupu.. Diorang ajak yang ajak ana..

Ana bila orang nk bagi free, bile lg kan..Hahaha

Disini ana nk citer pjalanan ana. (ibarat liku perjalanan la...hihhihih). Tp memang betul pon sebab banyak ujian dari mula hingga sampai disini..

Petang Jumaat 23/3..Ana naik motor dengan sahabat ana, Bro Alyff (alyff92.blogspot.com). Ana mintak tolong dia untuk hantar ana ke Stesen KTM Nilai.. Mula-mula ana menuju ke Pusat Komsyal dekat dengan FEM(USIM) sbb nak check out duit dulu..kekeringan,.hehe...Baru je nak cucuk kad bank tu..Tiba-tiba handpon ana berbunyi. Rupanya Bro Syahmi (kurosakiichigo90.blogspot.com) call..Dia cakap yang Kak Zafira mintak pendrive dia yang dekat ana. Masyaallah ana memang betul-betul terlupa nak bg kat dia hari tu.. Jadi lepas tu ana pon go back ke KK1. Ana terus menuju ke bilik ana dan amik pendrive tu trus bagi kat Bro Syahmi... Tergelak besar si Bro Syahmi.. Memang terkena ana hari ni..

Pastu ana terus menuju ke bawah dan terus naik motor. Bro Alyff terus memecut motor Honda Wave milik Bro Muaz (teratakcintabersemi.blogspot.com) dengan selaju-lajunya. Pastu tibe-tibe ana perasan yang handpon ana tak ada dalam kocek. Ana baru teringat yang ana letak time masuk bilik tadi ( time amik pendrive ). Time tu dah sampai dekat dengan KK Jati. (agak jauh dah jugak tu)

Bro Alyf terus tergelak besar diikuti dengan ana..Hahaha. Terus Bro Alyff buat U turn. Ana call Bro Syahmi bawak turun handpon ana kata bawah. Bile sampai ke KK1.. Skali lagi Bo Syahmi gelak dekat ana..Haha. Apa la nak jadi hari ni.

Tp apa yang paling ana perasan bila ana keluar dari KK1 buat kali ke tiga petang tu. Abg-abg Guard KK1 gelak jugak tengok ana dengan Bro Alyff keluar masuk dekat 3 kali.. Alhamdulillah. Lepas tu perjalanan ana berjalan dengan lancar.

Memang pengalaman yang amat melucukan bila ana kenang kembali..Hihihi.

Moral : Selesaikan kerja anda semua dengan secomplete dan jangan gatal-gatal tangan nk letak benda-benda berharga time anda tengah kejar masa..Hihiihi

Wallaua'lam.....

0 comments:

Post a Comment